Henter...

Kontakt

Du er altid velkommen til at kontakte os med ris, ros, forslag eller lign.

Oplever du fejl, så send os meget gerne en mail.

[email protected] +45 20 82 70 39

Følg:

FAQ - Ofte stillede spørgsmål

Q: Hvor ofte opdateres der?

Generelt opdaterer vi data en gang i timen for hvert center.

Da vi henter data fra mange forskellige booking-systemer og de alle er forskellige, så bruger vi forskellige metoder til at hente data. Derfor kan der også være forskel på hvor ofte data opdateres. Ligesom der er forskel på opdateringsfrekvensen alt efter for langt ude i fremtiden banetiden ligger.

Q: En ledig tid var væk da jeg gik ind for at booke den. Er I er talentløse?

Der var ikke noget vi hellere ville end at have live adgang til alt data. Da det selvsagt ikke en mulighed, så er vi er nødt til at henter data for hvert enkelt center og gemme dem lokalt, så din søgning går hurtigt. Hvor tid vi opdaterer er en afvejning af hvor "frisk" vores data skal være kontra hvor meget belastning vi kan tillade os at lægge på de enkelte booking-systemer. Derfor kan være en som har taget "din" tid før dig siden vi sidst opdaterede.

For mere info se spørgsmålet Hvor ofte opdateres der?

Q: Hvorfor linker I ikke direkte til det rigtige center og den rigtige dato?

Så vidt det er muligt, så sikrer vi at du havner på det korrekte center og den korrekte dato, når vi sender dig videre til booking siderne hos dit lokale padel-center.

Det er dog ikke alle booking-systemerne som understøtter, at vi kan sende dig til den korrekte dato eller det korrekte center.

Bruger dit center f.eks. det system som hedder Halbooking, så kan vi hverken sende dig til den rigtige dato eller det rigtige center.
Du vil derfor se en side som fortæller du skal huske at vælge center og dato.

Bruger dit center f.eks. Matchi så kan vi linke direke til det rigtige center og den rigtige dato. Du vil derfor ikke se siden med advarslen, når du forsøger at booke i et center som bruger Matchi.

Q: Mit center er ikke på?

Hvis du har et center, som du syntes mangler i vores system, så skriv endelig til os.

Det koster ikke noget at få et center på vores site, så skriv endelig hvis et af dine ynglingscentre mangler.

Q: Hvilke padel booking-systemer understøtter i?

Vi understøtter følgende platforme:

  • BookByen
  • Bookli
  • Halbooking
  • Matchi
  • Playtomic
  • SportyFriends

Q: Hvor ofte sender i nyhedsmails?

I skal ikke forvente der kommer mange mails. Vi prøver at huske at få sendt mails ud, når der kommer store ændringer.

Q: Hvordan kommer jeg med input / feedback?

Skyd os en mail på [email protected]

Q: Hvad koster det at bruge / være på padelhunt?

Det er gratis at være bruger på padelhunt.dk - Ligesom det er gratis at få sit center med på vores site.

Vores formål er at gøre alt omkring padel nemmere, så vi kan få så meget tid på banen så muligt, samt at sikre alle de nye baner bliver fyldt op, så vi kan få endnu flere padel-baner rundt omkring!

Q: Hvordan tjener PadelHunt penge?

Det er let: Det gør vi ikke (endnu). Vi gør det fordi vi elsker padel - og fordi vi ikke kan lade være.