Henter...

Kontakt

Du er altid velkommen til at kontakte os med ris, ros, forslag eller lign.

Oplever du fejl, så brug meget gerne vores feedback knap.

HUSK! Det er bare for sjov, så vi svarer ikke 24/7/365. Men vi gør hvad vi kan for at alle får svar, hurtigst muligt. Men der skal jo også være tid til at spille padel...

[email protected] +45 20 82 70 39

Følg:

FAQ - Ofte stillede spørgsmål

Q: Hvor ofte opdateres der?

Generelt opdaterer vi data en gang i timen for hvert center.

Da vi henter data fra mange forskellige booking-systemer og de alle er forskellige, så bruger vi forskellige metoder til at hente data. Derfor kan der også være forskel på hvor ofte data opdateres. Ligesom der er forskel på opdateringsfrekvensen alt efter for langt ude i fremtiden banetiden ligger.

Q: En ledig tid var væk da jeg gik ind for at booke den. Er I er talentløse?

Der var ikke noget vi hellere ville end at have live adgang til alt data. Da det selvsagt ikke en mulighed, så er vi er nødt til at henter data for hvert enkelt center og gemme dem lokalt, så din søgning går hurtigt. Hvor tid vi opdaterer er en afvejning af hvor "frisk" vores data skal være kontra hvor meget belastning vi kan tillade os at lægge på de enkelte booking-systemer. Derfor kan være en som har taget "din" tid før dig siden vi sidst opdaterede.

For mere info se spørgsmålet Hvor ofte opdateres der?

Q: Hvorfor linker I ikke direkte til det rigtige center og den rigtige dato?

Så vidt det er muligt, så sikrer vi at du havner på det korrekte center og den korrekte dato, når vi sender dig videre til booking siderne hos dit lokale padel-center.

Det er dog ikke alle booking-systemerne som understøtter, at vi kan sende dig til den korrekte dato eller det korrekte center.

Bruger dit center f.eks. det system som hedder Halbooking, så kan vi hverken sende dig til den rigtige dato eller det rigtige center.
Du vil derfor se en side som fortæller du skal huske at vælge center og dato.

Bruger dit center f.eks. Matchi så kan vi linke direke til det rigtige center og den rigtige dato. Du vil derfor ikke se siden med advarslen, når du forsøger at booke i et center som bruger Matchi.

Q: Kommer der en mobil APP?

Nej... I alt fald ikke lige nu. Da vi hele tiden udvikler på padelhunt.dk kommer der løbende nye features online. Der vil derfor går alt for meget tid med også at vedligeholde to apps (en til Android og en til IOS). Vi har derfor valgt at bruge tiden på hurtigt at give jer nye features, så I får mere tid til padel og skal bruge mindre tid på administation.

Vi anbefaler at du opretter et link på din homescreen / hjemmeskærm på din mobil telefon.

iPhone

  • Åben Safari (Virker ikke med Chrome)
  • Gå til padelhunt.dk
  • Tryk på ikonet af en firkant med en pil op.
  • I dropdown menuen vælges "Add to Home Screen"
  • Giv linket et navn f.eks. padelhunt.dk
Android
  • Åben Chrome
  • Gå til padelhunt.dk
  • Tryk på de 3 prikker
  • Vælg "Føj til startskærm"
  • Giv linket et navn f.eks. padelhunt.dk og tryk Tilføj

Vi anbefaler at du linker direkte til det område / den by som du benytter. Hvis du i top-menuen f.eks. vælger Aarhus kan du se linket er https://padelhunt.dk/availability/aarhus.

Q: Mit center er ikke på?

Hvis du har et center, som du syntes mangler i vores system, så skriv endelig til os.

Det koster ikke noget at få et center på vores site, så skriv endelig hvis et af dine ynglingscentre mangler.

Q: Hvilke padel booking-systemer understøtter i?

Vi tilføjer løbende nye padel booking-systemer til vores system.

I skrivende stund (15. januar 2022) undersøtter vi følgende platforme:

  • BookByen
  • Bookli
  • Halbooking
  • Matchi
  • Playtomic
  • SportyFriends

Q: Hvad bringer fremtiden?

If we only knew.... :)

Vi arbejder hele tiden på nye features ud fra de input vi får fra jer, så hold jer endelig ikke tilbage med at skrive. Vi elsker feedback!

Næste store nyhed kommer online i februar 2022. Det bliver rigtig godt, og en ting vi selv ser frem til at bruge, når vi er ude og spille padel.

Skriv dig meget gerne op til vores nyhedsmail, så får du besked når der sker nye spændende ting. Det gør du nederst på siden.

Q: Hvor ofte sender i nyhedsmails?

I skal ikke forvente der kommer mange mails. Vi prøver at huske at få sendt mails ud, når der kommer store ændringer.

Q: Hvordan kommer jeg med input / feedback?

Brug den lilla knap, den sidder fast i højre siden af skærmen, og hedder feedback. På den måde kan vi bedste holde styr på det. Du og også velkommen til at sende en mail på [email protected]

Q: Hvad koster det at bruge / være på padelhunt?

Det er gratis at være bruger på padelhunt.dk - Ligesom det er gratis at få sit center med på vores site.

Vores formål er at gøre alt omkring padel nemmere, så vi kan få så meget tid på banen så muligt, samt at sikre alle de nye baner bliver fyldt op, så vi kan få endnu flere padel-baner rundt omkring!

Q: Hvordan tjener PadelHunt penge?

Det er let: Det gør vi ikke. PadelHunt er et hobby projekt, vi har begge andre jobs, så vi gør det fordi vi elsker padel - og fordi vi ikke kan lade være.